Bank boshqaruv a'zolari Lavozimi Qabul kuni Qabul vaqti Telefon E-mail
Mamatqulov Rustam O'ktamovich Boshqaruv raisi  Juma 09.00-12.00 0-371 203-88-88 headoffice@agrobank.uz
Rasulov Shuxrat Gayratovich Boshqaruv raisining birinchi o’rinbosari Juma 14.00-17.00 0-371 203-88-88 headoffice@agrobank.uz
Amanov Ilyos Sidikovich Boshqaruv raisi o’rinbosari Dushanba - Chorshanba  09.00-12.00 0-371 203-88-88 headoffice@agrobank.uz
To'rayev Azamat Shuxratovich  Boshqaruv raisi o’rinbosari Seshanba-Payshanba 09.00-12.00 0-371 203-88-88 headoffice@agrobank.uz
Yo'ldoshov Akrom Oblaqulovich  Boshqaruv raisi o’rinbosari v.v.b Seshanba - Payshanba  14.00-17.00 0-371 203-88-88 headoffice@agrobank.uz

 

Izoh: Qabulga (0-371) 150-67-55, telefoni raqami orqali ro'yxatga yozilishi lozim, jismoniy shaxs og'zaki murojaat etayotganda, o'z shaxsini tasdiqlovchi hujjatni, yuridik shaxsning vakili esa o'z vakolatlarini tasdiqlaydigan hujjatni, shuningdek, o'z shaxsini tasdiqlovchi hujjatni ko'rsatishi kerak. Jismoniy shaxslarni va yuridik shaxslarning vakillarini qabul qilish, agar ularning shunday xususiyatga ega bo'lgan ilgarigi murojaati bo'yicha qaror qabul qilingan bo'lsa va bu haqida ularga Qonunda belgilangan tartibda xabar qilingan bo'lsa, rad etilishi mumkin. Elektron adress manzili: headoffice@agrobank.uz, yagona interaktiv xizmatlar portali: my.gov.uz

Fuqarolarning murojaatlarini ko’rib chiqish

Fuqarolarning bankka kelib tushgan murojaatlari ana shu organning o’zi yoki zimmasiga murojaatlarini ko’rib chiqish vazifasi yuklatilgan mansabdor shaxs tomonidan ko’rib chiqiladi.   

Fuqarolarning murojaatlari, agar ular qo’yilgan masalalarni hal etish vakolat doirasiga kirmaydigan davlat organiga yuborilgan bo’lsa, uzog’i bilan besh kunlik muddat ichida tegishli organlarga jo’natiladi va bu haqda fuqaroga xabar qilinadi. Murojaatlarini ko’rib chiqishi uchun boshqa davlat organlariga asossiz ravishda berish yoki qarori yoxud harakati ustidan shikoyat qilinayotgan bankning mansabdor shaxslarning o’ziga jo’natish man etiladi. Agar fuqarolarning murojaatlarida ularni tegishli organlarga jo’natish uchun zarur ma’lumotlar bo’lmasa, bu murojaatlar xuddi shu muddat mobaynida asoslantirilgan tushuntirish bilan fuqaroning o’ziga qaytariladi.

Fuqarolarning murojaatlarini har taraflama mufassal va xolisona ko’rib chiqish uchun qo’shimcha axborotlar, ma’lumotnomalar va materiallarga zarurat paydo bo’lsa, mazkur murojaatni ko’rib chiqayotgan bankning mansabdor shaxsi qo’shimcha axborot to’plashi mumkin.

Fuqarolarning murojaatini ko’rib chiqayotgan ayrim hollarda bank tomonidan murojaatlar joyning o’zida ko’rib chiqilishi ta’minlanadi.

Alohida hollarda, murojaat etgan shaxsning o’zi yoki boshqa shaxs yo’qligida murojaatni ko’rib chiqishning imkoni bo’lmasa, ular bankning tegishli mansabdor shaxsi tomonidan chaqirilishi mumkin.

Fuqarolarning murojaatlari bo’yicha qabul qilingan qarorlarni bank boshqaruvi raisi davlat organining rahbari yoki boshqa vakolatli mansabdor shaxs imzolaydi.

Agar ariza, taklif yoki shikoyatda bayon qilingan masalalar hal etilayotganda xo’jalik yurituvchi sub’yektlarning faoliyatini tekshirish zarurati yuzaga kelsa, bu ish qonun hujjatlariga muvofiq amalga oshiriladi.

Fuqarolarning murojaatlarini ko’rib chiqish muddatlari

Fuqarolarning takliflari tushgan kundan e’tiboran bir oygacha bo’lgan muddat ichida ko’rib chiqiladi, qo’shimcha o’rganishni talab etadigan takliflar bundan mustasno va bu haqda taklif kiritgan shaxsga o’n kunlik muddat ichida ma’lum qilinadi.

Ariza yoki shikoyatlar masalani mohiyatan hal etishi shart bo’lgan bankka tushgan kundan e’tiboran bir oygacha bo’lgan muddat ichida, qo’shimcha o’rganishni vatekshirishni talab etmaydigan ariza yoki shikoyatlar esa o’n besh kundan kechiktirmay ko’rib chiqiladi. 

Ariza yoki shikoyatni ko’rib chiqish uchun tekshirish o’tkazish qo’shimcha materiallar talab qilib olish yoki boshqa chora-tadbirlar ko’rish zarur bo’lgan hollarda, ariza yoki shikoyatni ko’rib chiqish muddati bank rahbari tomonidan istisno tariqasida uzog’i bilan bir oyga uzaytirilishi mumkin va bu haqda ariza yoki shikoyat bergan shaxsga ma’lum qilinadi.

2020 yil boshidan bankka yo'llangan murojaatlar statistikasi:

Murojaatlar shakli   01.10.2019   01.01.2020   01.10.2020
pm.gov.uz sayti orqali    6098   7903   7436
Bosh prokratura ishonch telefoni orqali:   1331   1906   1397
Bosh vazir qabulxonasi orqali    117   218   355
Yozma va og'zaki    1136   1536   1225
Jami   8682   11563   10413

Ma'lumotlar har oyning  boshida yangilanadi. So'ngi yangilangan sana: 01.10.2020

Qo'shimcha hujjatlar:

Mobil ilova Telegram-bot

"Agrobank Mobile" mobil ilovasi

  • Uzcard, Visa, Humo kartalari o'rtasida pul o'tkazish
  • Valyutani onlayn sotib oling
  • Internetda kartalar, omonatlar va hisoblarni boshqarish
Logo App Store Лого Google Play

Telegram-bot "Agrobank Bot"

  • Agrobankga murojaatlarni jo‘natish
  • Valyuta kurslarini ko‘rib chiqish
Telegram-bot